A&F Marketing - Consumer Psychology
News
Feb 05, 2018
New article published: Machiels, C.J.A. (2018). Bittersweet Findings: Round Cups Fail to Induce Sweeter Taste. Beverages, 4(1) 12.
Jan 15, 2018
Oct 19, 2017: Prof. Orth presents " Visiting in Mind First and in Body Later? The Workings and Consequences of Virtual Tours" (co-authored with Nathalie Spielman), Culinary and Wine Tourism Conference 2017, Krems, Austria.
Jan 15, 2018
Nadine Yarar successfully defends her dissertation and receives a doctoral degree, Nov 8, 2017.
Dec 08, 2017
Gesa Gerstenberg and Julia Dietrich each received a „Marketing-Club Schleswig-Holstein Scholarship“ for the year 2018, December 6, 2017
Oct 18, 2017
Machiels, C.J.A. (2017): Vortrag zum Thema: „Ist der Wissenschaft noch zu trauen? Erkenntnisse aus der Replizierbarkeitskrise der Psychologie“ im Rahmen der Veranstaltungsreihe „Marketingimpulse“, Marketing-Club Schleswig-Holstein, CAU Kiel, Oct 10, 2017.
Orth, U. (2015): Vortrag im Rahmen des 22. Weinmarketingtages Rheinland-Pfalz “Mehr Marke. Mehr Wert. Die 5 Ws erfolgreicher Markenführung”, DLR Rheinpfalz, Neustadt an der Weinstraße, 04.11.2015.